Moja korpa

Vaša korpa je prazna

23.01.2023

Instalacija i održavanje kaiševa i remenica

Instalacija, održavanje, način kvara i mere korekcije kaišnog prenosa

 1. Ispravna montaža pojasa

- Isključite napajanje, skinite zaštitni poklopac. Otpustite montažni pojas. Pomerite motor da olabavite kaiš, možete skinuti kaiš bez hvatanja, hvatanje kaiša nije dozvoljeno.

 

- Skinite stari kaiš, a zatim proverite da li ima nenormalnog habanja. Prekomerno habanje može ukazivati na probleme sa dizajnom ili održavanjem zupčanika.

 

-  Izaberite odgovarajući kaiš za zamenu

 

- Očistite remenicu, koristite krpu sa malo tečnosti koja može lako da ispari da biste je obrisali. Natapanje u sredstvu za čišćenje ili četkanje nisu poželjni; upotreba brusnog papira ili oštrih predmeta za grebanje nije prikladna.

Pojas mora biti suv pre upotrebe.

 

- Proverite remenicu da li ima bilo kakvog abnormalnog habanja ili pukotine, ako je habanje prekomerno, onda se remenica mora promeniti.

 

- Proverite remenicu da vidite da li je simetrična u odnosu na pravu liniju, ovo je veoma važno za performanse kaišnog prenosa.

 

- Proverite položaj remenica, simetriju, izdržljivost i podmazivanje.

 

- Prilikom ugradnje novog kaiša na remenicu, paziti da ne dolazi do pritiskanja ili upotrebe prevelike sile.

 

- Podesite i zategnite centralno rastojanje remenica, sve dok napon ne bude pravilno izmeren pomoću merača zatezanja.

Rukom rotirajte pogonsku remenicu nekoliko krugova i ponovo izmerite zategnutost.

 

- Uključite prenosnik i posmatrajte svojstva kaiša. Ako postoji bilo kakva neuobičajna vibracija, pažljivo slušajte da nema neobičnih zvukova. Bolje da isključite mašinu, pa proverite stanje ležaja i motora,

Ako je temperatura jako visoka, možda zato što je kaiš previše zategnut ili ležaj nije simetričan, ili podmazivanje nije ispravno.

 2. Održavanje kaiša i remenice.

 

 - Kaiš se ne treba preiše savijati

 

 - Tokom procesa skladištenja i transporta, držite kaiš i remenicu daleko od direktne sunčeve svetlosti.

Ne vlažite od kiše i snega, sprečite da dodiruje kiselinu, alkalije, organski rastvarač i paru itd., što može uticati na svojstva remena.

 

 - Temperatura skladištenja: -20-50°C, i držite ga dalje od izvora toplote najmanje 1 metar.

 

 - Tokom skladištenja, ne može se gomilati, jer težina može izazvati promenu oblika, i ne može se direktno postaviti na zemlju, treba ga okačiti na policu ili staviti na policu .

 

 -  Gotovu remenicu treba čuvati i transportovati u suvom i provetrenom okruženju, a potrebna je i obrada protiv rđe.

 

Pretraga gumaPutnička vozila

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Politika privatnosti